GEL HERBAL

RM48.00

Malas nak bancuh pes untuk param dan pilis? Mencari param dan pilis daripada 1 produk sahaja? Dah jemu pakai param pilis jenis serbuk? Serbuk param selalu terbang dan takut terkena baby yg tengah menyusu?

– Menghaluskan kulit
– Menghangatkan badan
– Mengelakkan serangan angin semasa dalam tempoh berpantang
– Membantu membakar lemakMEMBAKAR LEMAK
– Melawaskan pembuangan

CARA GUNA:
– picit sedikit ke tapak tangan.
– Sapukan ke dahi sebagai pilis dan sapu ke perut dan pinggang sebagai param sebelum ibu pakai bengkung.

Category:
BOSAN DGN PARAM PILIS YANG SELALU SERBUK HERBA DIA JATUH BERTERBANGAN KE UDARA? NAK PARAM PILIS DLM BENTUK GEL YG LG MUDAH TP HERBA SGT2?
.
.
Assalamualaikum, mesti ramai kan ibu ibu tercari cari kat mana nak dapat param pilis yang bukan sahaja 1 produk tapi boleh guna utk param dan pilis sekaligus. Tapi jg param pilis yg bukan dalam bentuk serbuk herba. Yg tak payah nak dibancuh bancuh dgn air dulu. Picit dan terus tepek / sapu je kat perut dan dahi. Yg kandungan gel tu bukan kandungan biasa biasa tapi ektrak dr begitu bnyk herba yg mmg dah proven terbaik utk rawatan param dan pilis. Mesti ramai nak kan ?
===============
MEMPERKENALKAN! GEL HERBAL!!
===============
✓ 100% ekstrak herba original Bedak Panas Syifa kini dalam bentuk GEL untuk membantu memudahkan ibu berpantang!
✓ Dimodenkan dalam bentuk gel tetapi masih mengekalkan amalan tradisi.
✓ Khasiat sama hebat seperti Bedak Panas Syifa.
✓ MUDAH dan CEPAT. Tidak perlu lagi bancuh bedak dengan air.
✓ Sangat jimat masa
Lagi Kebaikan Gel Herbal :-
– Menghaluskan kulit
– Menghangatkan badan
– Mengelakkan serangan angin semasa dalam tempoh berpantang
– Membantu membakar lemakMEMBAKAR LEMAK
– Melawaskan pembuangan
CARA GUNA:
– picit sedikit ke tapak tangan.
– Sapukan ke dahi sebagai pilis dan sapu ke perut dan pinggang sebagai param sebelum ibu pakai bengkung. Tempoh penggunaannya sehingga 44 hari berpantang.
KANDUNGAN GEL HERBAL:-
Mengandungi 10 ekstrak herba daripada herba Bedak Panas Syifa iaitu ketumbar, halia bara, adas pedas, kunyit, serai wangi, temulawak, tahi angin dan lain lain.
TESTIMONI
Weight0.15 kg

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “GEL HERBAL”

Your email address will not be published. Required fields are marked *