INTENSIVE TONING LOTION

RM43.00

Memecah Lemak Dalam Masa 2 Minggu Sahaja Membuang Angin Mengatasi Sembelit Melancarkan Perlawasan

Membantu anda atasi masalah berikut :-
1. haid tidak lancar
2. mengurangkan senggugut
3. melancarkan sistem perlawasan
4. membuang toksin
5. membakar lemak
6. Membuang angin dalam badan

 

Category:

BOLEH ATASI MASALAH HAID KEMBALI LANCAR & STABIL ?


Testimoni :
“Assalam kak..alhamdulillah asbab lotion ni, sy period cam dulu. sebelum ni kalau period sikit-sikit jer, pastu takde walaupun 1st day..smlm sy period 1st day, darah keluar banyak, penuh pad, lancar darah keluar,..sbb kali pertama sapu kat perut saya dah rasa lain mcm..rupanya Allah nak lancarkan darah period sy..sy bersyukur sgt dpt period lagi..” .

————————————–
INTENSIVE TONING LOTION
————————————–


Membantu anda atasi masalah berikut :-
1. haid tidak lancar
2. mengurangkan senggugut
3. melancarkan sistem perlawasan
4. membuang toksin
5. membakar lemak
6. Membuang angin dalam badan


Formulasi Produk
Dengan ekstrak LEMON CITRUS dan BERAS, berkesan membantu masalah wanita dan juga lelaki.


Ciri-ciri produk:-
TIDAK PANAS
TIDAK MELEKIT
Selamat Untuk Ibu Menyusu

Cara Penggunaan:

Sila pakai 2 kali sehari terutama pada waktu pagi dan sebelum tidur. Ibu yang bersalin pembedahan juga boleh gunakan untuk disapu di perut sebelum memakai Bengkung Ibu. Sapukan secara rata dan losyen benar benar menyerap ke dalam kulit. Banyakkan minum air suam pada setiap hari. Elakkan ais dan kurangkan makan nasi untuk membantu mempercepatkan lagi proses untuk kurus. Perbanyakkan makan makanan berserat tinggi dan mengenyangkan seperti oat, pisang, teh hijau, buah buahan citrus dan pelbagai lagi.

Adakah Ibu Hamil Boleh Menggunakan Losyen ini ?

Ya boleh. Tapi elakkan daripada menyapu losyen di perut. Sebaliknya boleh disapu di pinggang, peha dan selain perut untuk membuang angin.


Losen ini berdaftar dengan KKM dan dikilangkan di kilang GMP Bumiputera Muslim.

Berat: 120 ml (Boleh digunakan sehingga 3 minggu)

Juga terdapat dalam Pakej Juma! Beli Pakej Juma untuk dapatkan harga JIMAT!

 

TESTIMONI

Weight0.15 kg

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “INTENSIVE TONING LOTION”

Your email address will not be published. Required fields are marked *